poniedziałek, 16 czerwca 2014

Od Roal - Legenda cz. 1

    Wilki i szczur (jeden) siedziały przy ognisku. Czas zmroku, czas opowieści, legend. Chesecake wykazał się dużą wiedzą na temat legend z naszego rejonu. Jego opowieść brzmiała tak:
                                 "Kiedyś, Ninka, nie przerywaj, po prostu dawno, tutaj, gdzie teraz jesteśmy była inna wataha. Wataha Samotnego Wilka Z Północy. Jak sama nazwa wskazuje, był tu kiedyś teren zamieszkały przez wilka-samotnika. Wiecie pewnie bardzo dobrze, że wilk-samotnik to rzadkie zjawisko. A dlaczego był samotny? To dla całej watahy było wielką tajemnicą. Podobno co 2 lata znikało jedno szczenię. Wilki myślały, że to samotnik, że to on porywa wilczki..."
  -Auuuuu... - oddalone wycie przerwało chistorię.
  - Tak więc myślały... - Chese już zabierał się do kontynuowania.
  - Jutro skończysz... - Ninka wyglądała na porządnie przestraszoną.
  - Możesz już iść. - łaskawie pozwoliłam dać jej czas na przemyślenia - Nie musisz słuchać. Rozumiemy cię.
  - Tak, oczywiście! - wszyscy z zapałem potwierdzili moje słowa.
 Ninka odeszła do swojego namiotu.
  - Ja tez jestem zmęczony. - zdawało mi się, że Chesecake powiedział to specjalnie - Chodźmy spać!


Tak więc na razie nie mogę skończyć.
Jakieś pomysły?
Roal
                               

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz